O nas

Nazwa marki Marco Aldany pochodzi od imion trzech braci założycieli: Marcos, Alejandro i Daniel. Pochodzą oni z rodziny związanej z fryzjerstwem od ponad 50 lat.

Doświadczenie, pasja i skuteczna strategia marketingowa sprawiają, że maleńka na początku firma dynamicznie rośnie, aby po kilku latach stać się niekwestionowanym liderem w sektorze usług fryzjerskich w Hiszpanii. Z czasem zaczyna działać także w innych krajach, w tym w Polsce (salon fryzjerski Warszawa Ochota i salon fryzjerski Warszawa Ursynów).

Od chwili powstania sieci salonów fryzjersko-kosmetycznych Marco Aldany wyróżniamy się na tle konkurencji, kładąc największy nacisk na jakość usług oraz awangardowy miejski wizerunek. Postanowiliśmy zerwać z tradycyjną koncepcją salonu fryzjerskiego w Hiszpanii. Przemyślany wizerunek naszej marki, styl wystroju naszych salonów oraz niezwykle dogodne godziny pracy pozwoliły nam całkowicie odmienić rynek usług fryzjerskich. Skupiamy się nie tylko na produktach, usługach i zabiegach, nasze kompleksowe podejście obejmuje także procedury, technologie i IT, zarządzanie firmą, szkolenia pracownicze i marketing. We wszystkich działaniach przyświeca nam jeden cel: satysfakcja naszych klientów oraz obopólnie korzystna i trwała relacja z naszymi franczyzobiorcami.

Niezależnie od tego, czy jesteśmy w Peru, czy w Polsce, dla firmy niezmiennie najważniejszy jest klient. Często czeszemy sławy (Marco Aldany na stałe współpracuje m.in. z Evą Longorią czy Scarlett Johansson), ale to klient, który wybiera nasz salon jest dla nas prawdziwą gwiazdą. Lubimy naszą pracę. Tak fryzjerom, jak i reszcie zespołu nie brakuje pasji. Często wpadamy na szalone pomysły. Tak jak wtedy, gdy w 2009 roku zorganizowaliśmy pierwszy podniebny pokaz fryzjerskich trendów na nadchodzący sezon podczas lotu na trasie Madryt-Paryż.

Nasze wysiłki procentują. Marco Aldany jest obecnie kluczowym graczem na rynku hiszpańskim. Pragniemy nadal zaspokajać potrzeby naszych klientów, oferując w konkurencyjnych cenach zaawansowane zabiegi i wysokiej jakości usługi w łatwo dostępnym i bliskim salonie fryzjerskim, teraz także w Polsce: salon fryzjerski Warszawa Ochota i salon fryzjerski Warszawa Ursynów.

Do skorzystanie z usług Marco Aldany zaprasza fryzjer Ochota i fryzjer Ursynów.

Badania, rozwój i innowacje

Marco Aldany współpracuje z różnymi laboratoriami chemicznymi oraz renomowanymi producentami kosmetyków, aby salon fryzjerski Warszawa Ursynów i salon fryzjerski Warszawa Ochota mogły oferować najlepsze usługi i zabiegi pielęgnacyjne. Śledząc i w miarę możliwości wyprzedzając trendy, wprowadzamy do oferty najnowocześniejsze i awangardowe produkty do pielęgnacji włosów, polecane przez badaczy i ekspertów.

Społeczna odpowiedzialność firmy

W Marco Aldany jesteśmy świadomi wpływu, jaki wywieramy i uważamy, że jako sieć franczyzowa będąca liderem na rynku hiszpańskim powinniśmy być przykładem dla innych, także jeśli chodzi o politykę społeczną i ekologiczną.
Nasze wysiłki rozciągają się na wszystkie obszary działalności firmy, obejmując także dostawców oraz procesy dystrybucji. Z myślą o środowisku naturalnym przestrzegamy surowych zasad, jeśli chodzi o zużycie wody i energii elektrycznej w naszych salonach. Dbamy także o recykling wszystkich odpadów powstających w związku ze świadczonymi przez nas usługami, aby zminimalizować nasz ślad ekologiczny.

Uważamy również, że dzięki zasięgowi naszej sieci salonów fryzjersko-kosmetycznych oraz możliwości rozpowszechniania idei możemy także przyczyniać się do zmian społecznych. Wierząc w bardziej sprawiedliwie i równouprawnione społeczeństwo, współpracujemy z hiszpańskim Ministerstwem Zdrowia, Usług Społecznych i Równości. Uczestniczymy między innymi w projektach mających na celu upowszechnianie badań mammograficznych i wiedzy o raku piersi oraz w projektach przeciwdziałania przemocy wobec kobiet. Ponadto Marco Aldany przyczynia się do zwiększenia obecności kobiet w sporcie, sponsorując kobiety sportowców oraz uczestniczy w kampaniach oddawania krwi.

W Polsce sieć Marco Aldany podjęła współpracę z Fundacją Między Niebem a Ziemią.

Uważamy się za firmę społecznie odpowiedzialną i dokładamy wszelkich starań, aby osiągać cele komercyjne, nie zapominając o trosce i dbałości o to, co nas otacza.